Träning

Konditionsträning för dig som hatar konditionsträning – med Bulgarian Bags 

Ett kul och effektivt pass som tränar både konditionen och musklerna på max en kvart! 

Det var länge sedan jag delade med mig av ett konditionspass för oss som hatar konditionsträning, så jag tycker det är dags nu! Med det menar jag pass som höjer pulsen och tränar konditionen, men som är mycket roligare än att springa eller stå på en crosstrainer (ja, jag får vara subjektiv i min blogg).

Oftast gör jag den här typen av pass med skivstänger eller kettlebells, men idag testade jag att göra det med Bulgarian Bags. Passet blev riktigt flåsigt och intensivt, samtidigt som de flesta musklerna i kroppen fick träning.

Gör tre varv av növningarna nedan direkt efter varandra, vila sedan några minuter innan du repeterar. Gör det tre till fem gånger, antingen som en svettig avslutning eller som ett effektivt pass för både konditionen och musklerna när du har ont om tid.






Du kanske också gillar

1 Comments

  • Svara
    Lena Karlsson
    22 april, 2017 at 21:06

    Hej!
    Tack,tack,tack för ett reportage med en modell som inte är trådsmal och slimmad med sexpack och definierade muskler!!
    Underbart att se,fortsätt så 🙂
    Kram Lena

  • Lämna en kommentar